I so make you smile

Yeah, Linn åkte precis hem, hon slagga här från igår och de va så jävla dåligt väder så vi åkte ingen stans..
Idag skulle Jesper komma men sen sket det sig så nu blire bah jag idag.. :)
Får se hur det blir imorgon ist, men liksom, de e fan redan ONSDAG :O De käns som om den här veckan går fööör fort, snart ere fan skola igen..
Måste verkligen hitta på nåt fett kul innan skolan börjar för då hinner man fan inte nånting -,- För nu ere så att jag har bestämt att verkligen klara den här terminen i nian! Så då ska ja klara det också!
"När ja blir stor då ska jag bli en superstjärna" Haha,, man kommer ju ihåg hur det va när man va liten..

Nästa vecka ska iaf jag och Linn åka till Taj Mahal och köpa löshåår :D Äntligen!
Och sen har ja hittat värsta snygga tröjan på junkyard som ja tror ja ska köpa:)
Skulle först ha köpt en helsvart med vitt adidastryck på ryggen men nu har dom tagit bort den :O
Så kanske köper en helvit ist :) ^^ frän adidas.. :) Men de blir fint nu när ja inte ska ha ljust hår utan fortsätter ha mitt mörka :)

Men nu har ja skrivit jäävligt mkt som ingen bryr sig om så .. ah, hare bra :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback