Fuck it right back

Idag va första dan i skolaan , det SÖG -.-
Nytt schema, nytt allting liksom! Tack gud för att jag iaf gått en termin här.. annars hade jag nog bytt imorgon!
Råkade ju missa DW's lektion, men de va inte med flit! Promise ^^
Jag o Linn e bah lite tuffa o har glidit runt o jag har varit värsta paparazzin och fotat allt som rör sig.. även det som inte rör sig men :D Ni kan ju gå in på Linns bdb och kolla på dom fina bilderna :)
Imorn vet jag fan inte vad som händer asså.. men pallar inte tänka på de nu, hoppas de blir kul iaf :)
Pusshej leverpastej ^^ (A)

Kommentarer
Postat av: Linn den coole , not !

aldrig att ni får kolla på mina bilder på bdb :D , de är naken bilder faktiskt (A) hhiih

2008-08-23 @ 00:54:32
Postat av: Annie

Hahaha, ah jo de är ju de..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback