Fredag


Idag var jag trött som fan! Höll nästan på att somna på bussen..
När jag väl va i skolan kom jag på att alla tjejer hade första lektionen i skogen! Och jag hittade inte dit x) Så Sandra och Linn fick guida mig på tele x)
Så fick skynda dit då, haha A-C o dom hade tydligen sett mig när jag gick förbi bålbro men jag hade hunnit för långt bort innan dom hann ropa! Snacka om att man satsar asså xD Haha
Aja, sen skulle vi göra massa skit i skogen med garn och sånt ? Vafan liksom x)
Men Janncie och Hanna kom :) de va lite smått kul..
Asså annars har dagen varit rätt bra :D Och jesper skulle faktiskt komma hit och sova här men sen fick han inte de.,. så då kanske jag skulle med Sandra o dom o kröka lite men sen kunde jesper iaf ;D fast han ska inte sova över..
Så nu sitter jag och väntar på han då :)
Det e faktiskt freedag och vi ska se på en film som heter Remember the titans :) Den e såååå bra! Hihi ^^ Kanske iaf ska vi se den..
Men nu ska ja gå för pallar inte skriva mer :) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback