Veckan/helgen v16

Äntligen tillbaka här framför datan! Jag har varit utan internet i en vecka bara för att blixten slog ner i datan -.-
Men nu e jag här igen så jag ska väl berätta lite som hänt då:)

Måndag: Jenny kom hit! Första gången på väldigt länge som man träffade henne!

Tisdag: Det tog slut mellan mig och pojkvännen :'(

Onsdag: Jag träffade Kadde för första gången :) Vi satt och pratade i typ en och en halv timme innan han skulle ta bussen hem och jag skulle till Carro. Men sen hade de hänt nåt så kunde inte komma till Carro iaf :/ de va ju liksom synd, men då kom Kadde tillbaka ist så de blev roligt iaf:)

Torsdag: Hade jour hela dagen och de va så jääävla tråkigt -.- men sen när jag slutade kom Kadde så vi hade sällskap till stationen och snacka lite där .. de va lite roligare haha

Fredag: Drog till Uppsala för att hitta en vårjacka men hittade ingen! :O De blev iaf en Mascara och donken innan man åkte hem. När jag kom hem skulle jag bara fixa lite sen blev det hem till Kadde:) vi kollade på notting hill och lite annat.
Jag kom hem vid typ 11 och var helt trött så somnade redan vid halv ett typ .. :S

Lördag: Först blev det konfa; BIBELÄVENTYR! feeettt tråkigt, men sen fick vi en bibel och efter konfan åkte jag och Jannice till Norrtälje för att träffa Linn.
När vi träfaade Linn så gick vi hem till henne och hade lite kul. Sen drog vi ut och senare så träffade vi Hanna och sen mötte vi K'.
När jag och Linn kom hem till Linn sen så gjorde vi O'boy :P och chillade lite framför tvn :)

Söndag: Åkte hem från norrtälje vid 3 :) Har precis käkat middag och snart kommer Kadde så ska dra nu :)

Hare bra :D <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback