28 fredag till 1 april :)

Heeej , nu va det ett tag sen jag skrev, ett litet tag haha :) Men direkt efter jag kommit hem på fredagen blev det ju av till vallentuna och då va man ju där... Ja vi tar allt från början ist (:

Fredag 28/2
Blev avsäppt på Gottröra macken av dom andra och sen upphämtad av familjen :)
Kom hem vid 3 kanske (;
Sen åkte man ju till vallentunaa.. tråkade där hela fredag kväll..

Lördag 29/2
Sovmorgon första dagen på hela veckan ! haha fan va nice det va :P
Åkte till Väsby C och shoppa lite..
De blev en vit klänning, knästrumpor x), ett par jeans, nya skor och lite annat ^^

Söndag 30/2
Soft dag bara, gick till Ica och köpte godis haha xD
Lite senare vare vidare till Värmland x) Fyfan va ont i rumpan man fick efter 5 timmar i bil!
Skulle hämta hem hästen :)

Måndag 31/2
INGA KOMMENTARER!

Tisdag 1/3
Första utsläppet med Bochette var klockan halv sju så jag hoppade över det men har en jättefin bild därifrån (:
Skola blev det idag iaf och allt var hur kul som helst, förutom att alla skulle lura en hela tiden.
Melody lurade mih verkligen och sa att hela Väsby centrum hade brunnit ner ! :O
Sen ringde Linni och sa att hon satt i en ambulans efter en bilolycka!, hon hade tydligen tänkt köra bil och så hade de gått, ja inte så bra.. och man vet ju aldrig med Linni så det var riktigt nära att jag gick på det !
Sen ringde också Jannice och låtsades va nån från Ungdomsmottagningen och sa att någon kille med klamydia positiv sa att han hade legat med mig så dom ville jag skulle komma och testa mig ! xD
sämsta jag hört på länge , och så hörde man ju att det var Jannice xD

 *Bochette är den bruna hästen*

Men nu orkar jag inte skriva mer, ska kolla på 27 Dresses nu :P så hare bra alla :) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback