26/ Juli ;D

Okey ,, allt flyter på som vanligt .
Idag har ja varit hemma hos Mickis så ja fick mitt hår fixat av Sanna :) Mickis själv är i Sebien/Montenegro med malin just nu , lyxigt !
Nu e mitt hår mer uppklippt, kortare lugg ! ;S Och mkt mkt mörkare ! ;P
Imorgon e de FREDAG !
Oj ojoj ja e lite nervös tror ja .. Ja ska på släktträff och ska för första gången i mitt liv träffa mammas släkt !
Ja har inte träffat dom innan förutom min syssling Daniel som är 3 veckor äldre än mej men han träffade ja sist när ja va ca 7 år gammal .. Ett tag sen ..
Innan ska jag till Täby C på Sminkkurs typ , ja blir sminkad och sen får ja smink för samma summa pengar ja betalat för kursen . ( nu e de ju också så att ja fick det i födelsedagspresent så ja har inte ens betalat 50 öre själv :D )
Men de e en del pengar iaf. Inget ja skulle ha råd med nu när ja precis va o shoppade igår,.
Köpte faktiskt en jättefin tröja på Zara i Täby C för 200 kr. Samtidigt som ja bokade tid på Make Up Store.
Lite kul blir det iaf :) Igår målade ja mina naglar mörk mörk lila :D Så nu känner jag mej lite lyxig iaf. .
Totalt har man ju fått :
Manikyr , Pedikyr
Håret färgat och klippt
Snart ett hel sminkningsrådgivning + smink !
Lite nya fräsha kläder

En bra början iaf .. :)
Elr bra slut ? De va ju ba en liten del av allt ja köpt i sommar :D Men de är inte slut än :P

Dessutom tror ja R kmr hem från Spanien imorrn .. Dock inte säker. Får se vad som händer på den fronten senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback