Haze Presenterar Sej

Välkommna till min nya blogg .
Här kan ni läsa om allt möjligt som jag har haft lust att skriva ner .
Tex , Mode , Tips , Mina underliga dagar , M.M .
Jag har såklart olika kategorier som jag tror de flesta har , där ni kan välja vad ni vill läsa om .
Under kategorin " Haze Presents " kommer ni kunna hitta de flesta av mina " nyheter " .
Ni får gärna skriva och kommentera mina inlägg m.m och ge tips på vad ni skulle vilja läsa mer om .
För det mesta kommer jag nog bara som ja själv känner för , men vem vet ?
Nån gång kanske ja gör som ni önskar också !
Hej då så länge . Vi kaanske se nån gång .
Puss & Kram på er <33


Kommentarer
Postat av: Karin

can't wait :D

Postat av: Annie

Yes You Can !

2006-12-19 @ 21:32:45
URL: http://www.haze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback