TO DAY

Idag var det sista dagen innan påsklovet.
Tråkseg dag som gav mig massor att göra även på påsklovet. -.-
Men sen blev det i alla fall påskbuggen och jag smått sett fram emot?! I början var det sjukt tråkigt men på slutet tog jag tag i det och dansade några danser! Det var kul för killarna är ju så duktiga!
Så många träningar kan man ju inte träna i önödan tänkte jag innan haha, så det var bara att dansa annars skulle jag såklart ångra det senare.
Min positiva inställning borde jag ta fram oftare.

Vi fick våra klasströjor idag också, fula men otroligt skööna! Haha det komiska är ju att det var killarna som röstade ner tjejerna och inte ens dom använde dom.. Fun huh.

När jag kom hem tog vi en tripp till Uppsala, kikade in lite på Chili inte mycket annat.
När vi kom tillbaka fick jag veta att Patriks katt får kattungar nu så jag måste ju åka dit imorgon och kolla på dom söta sakerna! ^^

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Cilla

Du jag visste inte att du hade blivit blond..:) Hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback