LOVE SEX SUNSHINE



Inatt sov jag inte bra och vaknade med huvudvärk men dagen blev ändå bra.
Jag tog en jättetidig buss till Rimbo från Patrik och kom dit kanske tjugo minuter innan vi skulle samlas.
Mötte Carro och vi väntade lite tillsammans.
Var inte riktigt vaken förrän vi kom till Danderyd, men på tunnelbanan kom jag med i matchen och blev på bra humör!
Första stoppet var Dramaten där vi fick gå och se bakom kulisserna och scenkläderna m.m, skitkul faktiskt!
Efter det tappade jag bort tjejerna men hittade Sandra på mc donalds haha! Vi käkade liten och sen letade vi upp resten av tjejorna;)
Jag köpte faktiskt dom där läckra brillorna jag funtat på ett tag, ni ser dom lite på bilden?
Också två väskor, en vit från H&M och sedan en från TOPSHOP lite mer åt det benvita hållet.
Efter allt spring i affärer tog vi det lugnt och satt i solen och snackade lite innan vi åkte hem.
På bussen hem var det himlans trevligt och bussturen gick jättesnabbt, kändes som en kvart till Rimbo.
Vi gick och köpte jordgubbar och efter det skulle jag möta Patrik på bussen men just som bussen kom hade jag helt glömt bort var jag hade gjort av mobilen, jag var helt övertygad om att jag hade glömt den bland jordgubbarna men Hanna ringde på den, och den låg i en av dom nya väskorna >.<


Home at Patrik tog vi passionsfruktläsk och solade ute på verandan med hans syster.
Helskön eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback