GOOD LUCK MF

TEEEMADAG IDAG VARE!
"VARFÖR TAR DAGENS BARN DROGER?" "DOM HAR REDAN INSETT ATT LIVET SUUCKS!" FRÅN ROLE MODELS.


Nej så är det väl kanske inte, vi kom fram till några anledningar till att unga kanske testar droger och det var ex. grupptryck, vill må bra, smärtstillande, hallucinationsframkallande, vill ha rus, depressiv m.m (kommer inte ihåg allt nu).
Vad vi däremot inte tog med på den listan var ovetande som jag sen kom på, liksom, efter en föreläsning med en narkotikapolis och bildspel med tarmar som var urskurna ur en mage på en amfetaminmissbrukare som fortf levde och blodiga bilder med andra orsaker fick mig att må illa.
Det var nära att jag gick ut därifrån och spydde!

Nej tack, jag trodde(tänk på mitt ovetande) att ex cannabis inte var allt för farligt, (jag har själv aldrig testat nån typ av drog) men nu är det helt fel. Alla sorts droger är farliga och påverkar oftast hjärnan på sätt som aldrig kan återställas!
Du kan med andra ord aldrig bli den person du skulle blivit om du inte hade tagit droger.

Några andra saker jag lärde mig var att av alkohol kan man känna sig lätt deprimerad efteråt, och det är ett resultat efter alkoholen, först känner man sig avslappnad och glad, oblyg etc men sen fixar det till sig i hjärnan och man kan bli deprimerad. Det ni!
Sen påverka cannabis din koordination, MEN det är inte vetenskapligt bevisat att cannabis påverkar hjärncellerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback