FELIZ PASCUA


Nu är det ju påsk, så påsk på er alla.
I min skola har vi något som kallas påskbugg.
Det sista man gör innan man slutar skolan inför påsklovet är att alla samlas i gympasalen och dansar bugg!
När jag var med förra året(som var första gången för mig) blev jag helt paff!
Men riktigt snyggt är det ska jag säga, den här terminen har jag tränat lite mer så jag kanske faktiskt vågar mig upp på dansgolvet den här gången.
Vi har ju tränat lite varje vecka nu..
Först tyckte jag det var hur tråkigt som helst, men ju duktigare man blev, ju fler turer man lärde sig och ju mer killarna vågade så blev det riktigt kul.
Ser fram emot imorgon och se hur fina alla kommer se ut.
Själv äger jag ingen snygg kjol som jag kan vifta runt med men får väl lösa det på något annat sätt (;

Kommentarer
Postat av: Cilla

HAHAHAHAHHAHAHAHA det är bra annie. Gick du upp och dansade? :D

Postat av: annie

HAHAHA jaa det gjorde jag! :P sug på den du!

2009-04-16 @ 18:56:13
URL: http://haze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback