BACK

I natt vaknade jag hur många gånger som helst så när jag vaknade av Linn fem minuter innan mitt alarm gick igång var det ingen idé att fortsätta försöka sova.
Linn den människan gick upp halv sju och vi hade sovmorgon?!
Vid tio var vi i alla fall i Rimbo och vi hann svänga in till Konsum innan vi drog iväg. Svull som vi är.
Träffade Sandra och Jessica på vägen därifrån.
Var på musikmuséet och efter det blev det donken.
Sandra missade träffen med dom andra för att åka hem så hon stannade med mig och Linn i stan, gick runt i det vanliga, gallerian och allt möjligt.
Det sämsta var typ bara att jeansen som jag har velat ha i evigheter hittade jag äntligen i min storlek men dom passade inte bra så det var ingen idé att köpa dom. Ångrar det inte.
Ända chansen jag har kvar nu är väl att köpa ett par vanliga jeans och göra hål på dom själv men det blir inte lika snyggt.
Sen var jag nära att köpa sånda där hjärtsolbriller på topshop? Men jag är inte säker på att jag skulle våga gå runt med dom så det köpet för vänta!


 
Nu är jag hemma hos Patrik, äntligen eftersom vi inte träffats på hela veckan nästan! Sköönigt

.

Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback